torsdag 23 augusti 2012

Sensommarrusk

Nu andas luften sensommar... Krispig, frisk och väldoftande!
Stannade upp här om dagen och insåg att svalorna nu flyttat...
Den första sucken av höst tycker jag är lite vemodig... Att se fåglar samlas och flytta känns lite i maggropen, men resten tycker jag är mysigt... Men jag är ju som jag är! Älskar att känna vinden slita i mitt hår och regnet piska huden!

Denna vecka har varit toppen. Fortsatt relativt lugnt på jobbet och kvällarna har varit uppbokade. Imorgon är det fredag igen... Jag borde bli ännu bättre på att fånga dagen.

Nästa vecka är det Blodomloppet och jag har INTE joggat mycket... Sprang 2 gånger förra veckan och gick drygt 6 km i söndags. I tisdags gick jag också massor... Till och från jobbet, 2 timmar för att leta bortsprungen hund samt trekvart på kvällen med trevligt sällskap :)

Nu har jag hunnit med att skola in två "egna" underbara knoddar... Kul men mycket nytt! Imorgon kommer vi att ha färre barn och det är skönt en fredag.
Nu ska jag glo på tv en stund och sedan soooova! :)

God natt och ha en go fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar