onsdag 5 oktober 2011

Ge mig fler timmar!

Idag är första dagen sedan i fredags som jag är hemma före 21:00 och det är illa ty en stor kasse äpplen står i hallen! Hann förvisso hem och slänga ihop tre äppelpajer idag för att sedan packetera dem ljuma och skynda tillbaka till jobbet för föräldramöte. Bra blev det!

Men jag ska inte klaga... Det är precis som jag vill ha det! Men eftersom allt kommer att gå i ett i en vecka till skulle jag behöva några fler timmar per dygn... Lägenheten städar sig inte själv oc äpplena lär bli mos i kassen istället för burken...
Men en sak är säker... Jag sover riktigt gott om nätterna nu!

Dock behöver jag ändå komma igång/hinna med träning! Jisses vad jag blivit slö!!! Satt på bussen på väg till dansen i mångads kväll, efter en bra men hektisk dag på jobbet förvisso, men jag ville nästan åka hem igen. Kände mig på tok för slö och seg i kroppen... Inte för att jag håller på att bli sjuk eller mår dåligt utan för att jag är så JÄKLA bekväm! Huga! Haha...
Men vår granne i Broddbo började träna när han var 50 och i 80-årsåldern var han en av Sveriges äldste marathonlöpare... Det är aldrig för sent. Jag kan med andra ord luta mig tillbaka några år till och äta choklad ;)
Skämt åsido... Min grundkondition finns kvar så kommer jag bara igång så.

Men nog om det :)

Har två nya tidningar ligger nedanför sängen och väntar på att bli lästa så nu ska jag lämna dumburkarna (TV`n och datorn) och läsa... men kan gissa att jag somnar inom en halvtimme! Men ack så gott jag kommer sova då :P

THAT´S ALL FOLKS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar