lördag 15 oktober 2011

Söndag

Ja, det är väl så.
Klockan är nu 02:17 och jag har nyss kommit hem. Är på sånt där skönt, avslappnat humör. Så gott som nykter, men skulle ändå kunna tänka mig en soft efterfest ;)

Har haft en toppenkväll hos Martina & Per!
Till middag blev det två sorters paj (Spenat, fetaost och purjolök samt en med kräftstjärtar och dill). Efterrätt: Chokladmousse med hallon och sedan kaffe på det MUMS! :P
Sju personer blev vi till slut. Vi spelade en omgång "TP" och hade kul!
Vid elvatiden fick vi alla för oss att vi skulle ner på stan. Vi fick vänta en god tid på taxi men hann vara på "Å" en stund i alla fall.

Bokade tvättid klockan 7 men tror jag skippar den Hehe... Har tvättat lite idag så det är mest sängkläder och handdukar som ligger i tvättkorgen. Jag skulle verkligen behöva slänga en hel del kläder mm. Har fullt i klädskåpet. Rensade bort för inte så länge sedan men det finns ändå mycket som jag inte använder... Det skulle vara roligt att spara lite pengar att shoppa kläder för, men jag unnar mig hellre annat... Hmm...

Nej, det är väl lika bra att krypa till kojs för jag tror inte att jag kommer att ha problem med att somna när jag väl lagt mig!

NATTI NATTI :D

1 kommentar:

  1. Ja, den är asbra=) Så nu har man att göra några timmar, klart du med ska köpa boxen=) Tvätttid vid 7? Nej det hade jag heller inte tagit:P Hoppas din helg varit bra!

    SvaraRadera