tisdag 25 oktober 2011

Nu går det för fort igen...

Dagarna alltså ;)
Snart har halva veckan gått och den har ju inte ens börjat!

Helgen var toppen!
I fredags blev det spontanmiddag hos Martina. Lägg där till några kilo hundsnack. Jag var hemma vid halv tolv och hade väl hoppats på en god natts sömn... men icke!

I lördags tog jag itu med välbehövlig städning och strax före fem bar det av till Anette för lite tjejkväll! Det var inte många av dem som var där som jag träffat innan men det var ett skönt gäng! Vid elva åkte jag ner till Harrys för att möta upp Sandra och Johan. Jäklar vad kul det var! :)
Men när jag skulle hem hade jag så klart tappat (är nästan säker på att jag inte fick den) min nummerlapp till garderoben. Tjejerna som stod där var SÅ snorkiga. Förstårligt att man får vänta till sist men man behöver ju inte vara så dum för det. Fick hjälp av en jättesnäll vakt som kom fram och sa att han visste när jag gick in, han visste vad jag hade på mig och sa att han skulle fixa det år mig! :) Gick därifrån nöjd!

Igår sov jag ut vill jag lova ;)
Klockan fyra var det familjemiddag hos Tobias och Johanna och därefter llite skitsnack hos Anette. Fick även med mig lite vildsvinsstek hem från mamma och Thorbjörn :P
Senare på kvällen hyrde jag och Adde film. Råkade hyra "Let me in" och ingen av oss hade en tanke på att det var den amerikanska versionen på "Låt den rätte komma in". Så dumt! Trots att jag verkligen gillar den svenska var den amerikanska bara jobbig att se. Lite bättre effekter förvisso men det hjälptes inte.


I fredags när jag och Martina väntade på bussen utanför IGOR small det och blixtrade till tre gånger i centrum. Öronbedövande ljud! Efter näst sista smällen såg vi en tjej sitta och klappa om en bunden hund. Av hennes kroppsspråk att döma kände hon inte hunden. Hon satt på armslängs avstånd och strök hunden lugnande över bringan till husse kom till platsen! Det bar jag med mig hela kvällen... Stackars hund! Nu verkade den inte påtagligt påverkad av smällarna men fasiken JAG hade ont i öronen efter näst sista smällen och vad hade inte då hunden!? Människorna kan ju ändå påverka sin egen situation... Men djuren far illa, på grund av vår idioti!!!

Det hände mer i fredags men det är nog inte läge att skriva här.

Well, tack alla för en toppenhelg!!!
Snart är det dags att ta sig an nästa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar