söndag 25 december 2011

GOD FORTSÄTTNING


Så förvann julafton för i år... Firad med lugn, värme, gemenskap och i mitt älskade Broddbo!
Årets gran var orginell och trots att jag lider av svår allergi mot icke äkta granar hade Broddbogranen sin charm ;)

Sov hos farmor i natt, som en klubbad säl.
Idag kom Anna på besök med barnen. Åh, vad jag saknar vår gemenskap! När jag bodde i Sala träffades vi fler gånger i veckan. Men hon finns kvar där och vi vet att vi har varandra!
Var även upp en snabbis till farmors grannat som jag inte träffat på många år. De har bott här så länge jag kan minnas och de är sig lika. Varma mysiga människor!

Om en liten stund bär det av till Broddbo igen och nu vankas gröt och lutfisk! :P
Dett passar sig så bra med en lugn jul i år. Känner förvisso inte av just något från operationen men lite sliten är jag nog. Det roliga är att jag ff har ont i axeln när jag skrattar! Blev inte opererad där men de vände mig upp och ner under op. så den fick sig väl lite belastning... Rätt coolt det där!

Förmodligen åker jag hem imorgon bitti och då blir det mys! <3
Jobb på tisdag? Jag får se... En dag i taget räcker! Kände av lite då jag bar Annas tvååring så jag kanske ska hålla mig borta från jobbet ett par dagar??? Man vet ju aldrig när ett barn kommer springande och stöter i en... eller just det där att man inte kan gå undan om man får ont... Aja, jag får se.
Nu kommer snart papsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar