torsdag 29 december 2011

Snart nytt år - Snart födelsedag - Snart vår!

Ja... Det är ju faktiskt så...
Har raggat nyårsblåsa idag men utan slående resultat. Ofta är det så att jag vet vad jag ska ha redan innan men hittar det inte. Så även denna gång. En enkel, stilren, svart klänning. Ska det vara så svårt? Hittade en som var rätt ok och till ett bra pris. Men blev urleds på servicen... Den var noll! Hade lust att säga något spydigt men svensk som jag är så sket jag i det.
Jag har verkligen letat överallt... Antingen är det tantigt eller så är det 14-varning på dem.

Aja, jag har hittat ett snyggt nagellack i alla fall... Hihi!

Nu är klockan snart nio och det är inte mycket att se på tv. Ska ta en dusch och sedan byra plåser på såren... Byter bara för att ge såren lite luft. Hur länge ska man behöva ha plåstren? Såren ser ju bra ut och har inte blött sedan julafton. Känns som de alltid suttit där ;)

Igår köpte jag Johan Ajvide Lindkvists senaste textsamling så det får bli till att läsa sedan. Betydligt roligare än tv hur som helst.

Tänk att det är fredag imorgon igen! Denna vecka och slutet på förra blev ju så konstigt oväntad.
Imorgon ska jag hem och städa och på lördag bli det till att laga mat och förbereda lite fin dukning. Det ska bli myyyyyys!!!
Längtar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar