söndag 29 april 2012

Solstrålar och skirande grönska!

Jag blir sällan arg och när jag väl blir det är det ofta på prylar som inte funkar. Igår råkade dammsugaren illa ut. Det hamnade någon liten plastbit i munstycket som inte gick att få ut. Det ledde till att den tjöt... Tillslut kastade jag ut den på balkongen och sopade golvet istället. Sedan var allt bra igen ;) Vid fyratiden dök tre vänner upp. Vi korkade upp en flaska mousserande vin och åt frukt och bär. Vid sex tog vi tåget till Enköping för inflyttningsfest. Det blev en bra bit att gå men när vi kom fram möttes vi av underbara människor och en fantastisk atmosfär! Mycket mingel och majs- och korvgrillning blev det. Vid tog taxi hem vid halv ett men fortsatte här hemma en stund efteråt. Igår var vädret fantastiskt, idag likaså... Borde ta mig ut på en joggingtur eller promenad. Sedan duscha, köpa present och åka för att fira bästa Izzy! Senare dyker förmodligen vännera från igår upp igen. Grilla kanske? Känns dumt att tex titta på film om vädret fortsätter så här... Vem VILL vara inne? Men som sagt... Om jag ska hinna med den där promenaden ska jag ju inte sitta här! Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar