tisdag 1 maj 2012

Sköna maj välkommen till vår bygd igen...

Igår vid klockan sex bar det av för cruising i Sala i en Chevrolet Malibu! Vädret var helt perfekt och likaså musiken som försökte överrösta motorljudet! Vid folkets park samlades alla snyggisar och sedan bar det av mot centrum. Valborgscruisingen har verkligen blivit stor... Och polis och politik har inte fattat det. Det var ju inte så där jätte väl anordnat. de borde stängt av centrum för icke-amerikanska bilar för det blev FÖR mycket bilar. Det stod STILL för ALLA. För att inte tala om busstrafiken som skulle fram. Well, efter ett varv i kortegen styrde vi kos mot Broddbo! Där vilade lugnet så klart ;) Massor med folk, men harmoniskt och lugnt... Vi fikade, minglade och åt grillade spett. Brasan tändes och fantastiska fyrverkerier sköts av, säkert bättre än de inne i stan då en rik gubbe tydligen drygat ut kassan ;) Det tackar vi för! Vi kom hem relativt tidigt och jag gick och la mig. Har faktiskt börjat bli liiiite mer morgonpigg vilket resulterar att jag är trött vid elva. Har gått upp vid nio hela helgen även om det vissa dagar bara resulterat i 5 timmars sömn... Men jag har vaknat pigg och utvilad trots alkohol i kroppen. Hoppas denna morgonpigghet håller i sig. För nu har man ju vaknat med solsken utanför fönstret fler dagar i rad... Ja, det är vååååren! Nu är klockan tio och jag måste ut. En fika på stan med en god vän blir det visst. Måste bara kolla upp öppettider ;) Ha en skön dag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar