måndag 21 maj 2012

Vårruset...

Nej, jag var inte med i år. Men jag slutade jobba när startskottet gick vilket innebar att jag fick ta en omväg hem eftersom jag annars hade fått gått i joggarnas spår typ och det skulle kännas dumt. Jag vet ju själv hur det är med slashasar framför sig när man är peppad att springa ;)
Var inte hemma förrän vid halv nio, handlade och åt ett litet kvällsmål. Jag fattar inte hur jag bäst ska kunna utnyttja timmarna den här veckan... Har massor att göra, sena dagar på jobbet och till helgen väntar middag med kollegor, utgång med Sara samt födelsedags-/morsdagsfika i Skråmsta. Hade tänkt ha familjemiddagen på söndag också men det får snällt vänta till nästa söndag...
Innan helgen har jag två projekt att göra och båda dessa kommer att/bör ta tid... Well... Väntar på ett mail bara. Det är i alla fall bara roliga och frivilliga grejer ;)

Nu ska jag ge jamarna lite ägg, hoppa in i duschen och sedan krypa till kojs med min braiga bok, som dessutom tar evigheter att läsa eftersom jag bara hinner läsa när jag ska sova och somnar då oftast på stört.
Nu blev det mest svammel här...

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar