söndag 6 maj 2012

Söndag...

Jaha, då var vi här igen... Söndag. Gårdagen rullade på precis som lördagar brukar göra ;) På förmiddagen var jag ner på stan, köpte presenter och åt. Sedan blev det födelsedagsfika hos lillebror och därefter födelsedagsfika hos en av mina bästa vänner, tillsammans med hans föräldrar. När de hade åkt tog vi oss ned på stan och käkade på Ruffino. Där befan sig ett stort gäng finska körer som också åt, men däremellan sjöng låtar i en massa stämmor. Det var helt underbart att sitta där och äta och lyssna. De var så duktiga! Strax efter åtta mötta älskling upp oss och vi återvände till lillebror för lite fest. Vi var inte där så länge och det var skönt att komma i säng i tid. Men gårdagen ar i alla fall toppen!!! Sov ut idag och gick inte upp förrän vid tio. Ska plocka lite här hemma men är sugen på att hitta på något annat först, medan solen skiner... Det går inte för sig att vara inne då inte ;) I fredags kväll fick jag i alla fall ett ryck och städade under diskbänken, fixade i skafferiet och några andra skåp i köket. Det blev mycket bättre med plats och jag kastade massor! Skönt! Senare på kvällen ringde Sandra och frågade om vi skulle mötas upp på Slow Down. Eftersom jag har så nära dit gick jag dit en stund, tog en öl och gick hem igen. Det kändes att jag inte varit på topp men man kan ju inte bara sitta hemma och vänta på att bli 100. Men nog om det... Nu ska jag ta mig en promenad så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda! Ha en skön söndag! <3

1 kommentar:

  1. Ja visst är den:) tack själv!! Alltid roligt att träffa dig. Hoppas på ett återseende snart:) kram

    SvaraRadera