måndag 14 maj 2012

Snorigt värre...

Den riktiga våren tycks ha gömt sig igen :/
Men igår hörde jag i alla fall en svala och då är ju våren fulländad!

Jag har fått tillbaka min förkylning eller åkt på en ny... Nyser och snorar som en tok gör jag i alla fall. Sov dåligt i natt... Vaknade till och från fram till klockan fyra. Somnade till och vaknade sedan kvart över fem av vad jag trodde var väckarklockan men det var en kollega som ringde. Så det var bara att gå upp igen och fara till jobbet för att ta öppningen eftersom en blivit sjuk. Var på jobbet strax efter sex så jag hann med en kopp kaffe innan första knodden kom.
Med andra ord: När jag kom hem åt jag jordgubbar, löste korsord och somnade sedan gott. Känner mig inte pigg men det blir till att jobba imorgon igen i alla fall. Jag får ju vila på torsdag. Hoppas bara att jag får sova i natt!
Nu ska jag fixa lite mat...

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar