onsdag 16 maj 2012

Trött - Tröttare - Malin

Ja, så känns det just nu!
Idag blev jag hemma från jobbet... Att bara sova 4-5 osammanhängande timmar fem nätter i rad tar ut sin rätt. Inbillar mig att om jag varit hemma från jobbet redan i måndags hade jag mått bättre nu, men jag har i alla fall försökt jobba. Ibland önskar jag att jag hade ett jobb där jag kunde ta det lugnt i alla fall några minuter när jag behöver det... Att åtminstone kunna gå och snyta sig när man behöver...
Jag vaknade vid halv sju idag, somnade om och sov till 10... Halvsov i soffan till tolv ca. då jag förflyttade mig till sängen och sov till halv fem. Hade sådan huvudvärk så jag la mig på rygg utan kudde i sängen och tvingade mig själv att sträcka ut och slappna av i alla muskler.
Nu jävlar måste jag bli av med detta och komma igång!
Människans kropp är ju inte skapt för att vara stillasittande och det tänker jag inte vara heller!!!

Nu är klockan snart elva. Jag har med andra ord varit uppe i ca sex timmar och är redan trött... Näsan slaggar igen, huvudet värker och jag hostar snart upp lungorna.
Blir till att halvsitta och sova i natt med... Det är skönt att det är röd dag imorgon!!!

GOD NATT gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar