torsdag 18 augusti 2011

Jobbat i tre veckor...

Snart!

Tre lugna veckor har det varit. Nya inskolningen i måndags innebar nya utmaningar och imorse lämnades barnen av förälder och allt gick finfint! :)
Det är spännande... Använder nu en del tecken som stöd, och teckenspråket sitter bättre än vad jag trodde. Det var trots allt 9 år sedan jag läste det och har (tyvärr) inte haft användning för det förrän nu.

I måndags hade vi kvällsmöte, i tisdags softade jag, igår var jag hemma med migrän men tog i alla fall en kvällspromenad med Anette och idag har vi haft kvällsmöte igen...
Dagarna rusar!

Var faktiskt lite sugen på en joggingtur när jag kom hem men eftersom huvudet känns tungt på grund av vädret så ska jag ta mig an lite småpyssel här hemma... Klockan är förvisso över nio men lite hinner jag med ;)

Imorgon barnvakt och på lördag ska farmors 85-årsdag firas!
På söndag familjemiddag (på mammas sida) och sedan stundar en ny vecka!

Jisses... Tur att man pensionssparar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar