onsdag 24 augusti 2011

Slappar...

Har tänkt städa här hemma i två dagar nu men bara softat/däckat när jag kommit hem. Idag satte jag däremot igång på en gång när jag kom hem, vid femtiden.
Jag har plockat lite, dammsugit, diskat och tvättat golvet i godan ro (hatar att stressa närr jag städar). Tog en dusch efteråt och nu har jag fixat lite mat. Klockan är snart nio och jag hoppas att det är något bra på TV. Just nu opererar de en pojkes ögon på femman... Tänk vad skickliga läkare det finns! Och tänk var utvecklingen gått framåt.

Well, jag ska stoppa i mig maten nu.
Imorgon väntas hälsokväll på jobbet och på fredag blir det Stockholm. Skönt att ha hunnit få ordning här hemma för det är mycket skönare att komma hem till en ren lägenhet (ska lära katterna att inte släpa runt kattsand också) ;) det är nackdelen med husdjur... Trots att jag är hemma så lite blir det "stökigt"... Men det är det värt! Ibland kan jag bara sitta och titta på mina fyrfota vänner och känna lyckan i att jag funnit JUST DEM! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar