torsdag 25 augusti 2011

Sköna fötter...

Denna dag har varit rätt tuff... Full fart från 7:30 till 15:30. På förmiddagen tog jag med mig fem pojkar på vallning... En omväg till Djäkneberget, lek i lekparken och en omväg tillbaka till fsk. Skulle i detta fall velat släppa dem lösa på ett inhängnat område med en boll, sparkcyklar, ballonger och massor med spring och skrik... Rastlösa små själar!

Efter jobbet var jag till Stadium och provade ett par villdmarkskängor jag suktat över... Provade dem som hastigast i Stockholm för ett par veckor sedan men nu provade jag båda. Men de var för vida över hälen. Testade med två typer av sulor som slöt sig runt hälen men det hjälpte tyvärr inte. Jag behöver såna kängor och dessa kostade bara 599kr! Får söka vidare...

Därefter åt jag och fikade med Andreas.

Klockan 18:30 återvände jag till jobbet för lite mindfullness, fotbad och information om Aloeveraprodukter (forever)... Kom hem nyss och var lite sugen på en promenad, men denna gång hindrade mörkret mig.

Slog på TV´n och såg att det var "Grabben i Graven Bredvid"... Tänkte på den här om dagen, har inte sett den på många år... Den är rätt söt!

Jag borde packa... men tar det imorgon istället. Börjar inte förrän 9:15 så jag hinner båda duscha och packa i godan ro :)
Hoppas på en lugn, och inte alltför svettig dag på jobbet för sedan blir det raka vägen till kräftskiva i Stockholm med hjärtat och några till :)
De två sista veckorna har jag helst velat haft träningskläder på mig på jobbet... Får införskaffa lite snygga tränings-/mjukisbyxor.

Haha... Idag fick vi det sedvanliga torsdagsfnattet på jobbet... Jag och Susanne började sjunga "Midnatt råder" inför barnen och gjorde rörelser. En pojke som är väldigt tyst stod och rent utsagt gapskrattade!!! Det var så roligt att se honom leva ut så fullständigt! Martina däremot... Hon höll för öronen och sa åt mig att gå hem... Vilket jag även skulle göra... Tur jag har min Suss som gillar vintern ;)

Nä, nog om detta... Svammel! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar