lördag 9 april 2011

Det finns hopp...

om livet i stan. Såg nyss en snygg fasan spatsera förbi utanför mitt köksfönster.
Well...

Jobbade stängning igår (18:45). Sista barnet gick halv 5 och klockan 5 kom en förälder som jag bjöd in på födmiddagen. Han ringde på morgonen och frågade om han då och titta på vår fsk men eftersom vi var kort om personal på många barn frågade jag om han kunde komma lite senare för att jag skulle kunna möta upp honom på bästa sätt. han var jättetacksam när han gick! Dock står de inte i kö till fsk ännu så vi får väl se om och i så fall när hans son kommer till oss.
När jag väl kom hem var jag riktigt trött, men så där skönt trött som man kan vara efter en arbetsvecka :)

Denna dag blev inte riktigt som planerad så nu rullar en omgång tvätt nere i tvättstugan och jag skäms nästan för att jag sitter här! Solen skiner och det är ju våååår! Dock blåser det smådjävlar men jag är lite sugen på en joggingtur... Ja, faktiskt! Peppar peppar... Det är ju vårruset om drygt en månad så jag bör väl komma igång nu... Det är så sällan jag inte har något för mig så jag borde ta tillfället i akt... Jo, så får det bli. Ner till tvättstugan och sedan ut i Hammarbyspåret :)
See ya!

1 kommentar:

  1. Haha, ja där lurade jag dig allt!!:P Nej, giftermål är nog inte aktuellt på bra länge;)

    SvaraRadera