söndag 3 april 2011

Disig söndag

Solen behagar visst inte visa sig denna helg... Men tur jag har ett jobb där jag är ute varje dag så jag kan njuta av solen när den väl kommer... Och det gör den ju ;)

Igår var det middag hos min ena plastsyster och hennes man. Åh, vad jag älskar deras hus! Gammalt, stort och med en otrolig trädgård! Igår bjöds det på köttgryta, potatis och en massa grönsaker. Efterrätten bestod av äppelkaka samt gräddtårta :P
Efteråt gjorde jag Christina sällskap till Köping där hon skulle lämna av min andra plastsyster samt hennes barn. Christina är mammas mans före detta fru... Ja, så är det: I familjen Levin är alla välkomnade med öppna armar. En gång i familjen = Alltid i familjen! Andreas är alltid välkommen dit till exempel + Plastbrorsans X med flera. Där finns dessutom nära vänner som räknas till familjen! Jag älskar denna spontanitet... det är INTE direkt svenskt i känslan...

I går förmiddag städade jag, för övrigt, och idag soooov jag till halv 11 men vad gör det när jag inte behöver ta itu med en massa. Kroppen behövde väl sova, helt enkelt för jag vaknade inte ens innan förutom vid 7 när jag gav tasseman sin spruta.
Idag får vi se vad som händer. Har inget planerat förutom dansen...
Och imorgon är det måndag igen... Helt sjukt! (Har jag skrivit så förr eller?) :P

Nu ska jag i alla fall dricka kaffe och vräka i mig några nybakade havreflarn... För kommande vecka blir det inga sötsaker! ;)

Ha en fin söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar