onsdag 27 april 2011

Tid...

Har varit på väg att skriva fler gånger senaste tiden men har liksom inte hunnit med. Allt går i ett och jag föredrar den underbara verkligheten framför att sitta här och knåpa kan man väl sammanfatta det.

Påskhelgen rusade och den bjöd på spökvandring, seans, nya bekantskaper, vänner, familj och mycket mer.
Snart är det helg igen och den är fullspäckad! Hoppas dock att den slutar som jag vill nu ;)

Tänkte tvätta förstren idag eftersom jag slutade klockan 13, men just nu vet jag inte om jag har lust ;) Det är ju så skönt när det är klart... Rent + Sommargardiner. Men jag tog en tur på stan till att börja med. Köpte två toppar men i övrigt bara nödvändiga saker: Deo och solkräm.
Är mest sugen på att hitta på något socialt ikväll. Det känns så dumt att vara inne när vädret är så underbart!

Gårdagens trevligtisdag var erbjöd panerad gädda och potatismos! Gott var det! Nästa vecka blir det här hemma... Vad ska jag bjuda på då mån tro? En fördel är om det är gluten OCH laktosfritt... Hmm... Kan inte vara lätt med alla dessa allergier! Jag är så glad att jag slipper det! Har en knodd nu vars ögon är helt igenkorkade... Han är så duktig när han får ögondroppar stackaren! Man ser hur han lider, men han ligger blick still när han får dem :/ Ett barn det inte pjoltas med hemma!

Nähä... Nu ska jag nog bara slöa en stund så får vi se om eventuell nytillförd energi leder till fönstertvätt eller något mer socialt.

Och hörrni: Se till att njuta av allt det underbara ni har omkring er!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar