onsdag 23 november 2011

En grå dag!

Klockan är inte ens två men det har varit halvmörkt hela dagen... Kan det inte få komma lite snö nu så det blir lite ljusare! Men det ser inte ljust ut på den fronten... Det har ju inte ens varit speciellt kallt ännu! "Ge mig 30 grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna granar..." Tack!

Men trots allt det grå i både väder och annat just nu känner jag mig varm! Varm och glad!


Jag vet vilka vänner som är sanna och älskar dem för det!
Jag älskar min familj som alltid finns där, som jag träffar med glädje, skratt och härliga diskussioner där vi ACCEPTERAR varandras olikheter!
Jobbet är tufft ibland... Men jag är optimistisk nog att se att det får mig att växa!
Vissa saker är det bara JAG som kan förändra och när det sker sträks jag enormt!

Det finns många som fyller mitt hjärta med ljus just nu!
Och så finns det något mer... Snälla, ge mig nu styrkan att VÅGA tro även på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar