onsdag 9 november 2011

Och dääär kom förkylningen!

Inte så konstigt... Ganska väntat! Vi har haft många fökylda på jobbet och man är ju så nära barnen hela tiden. Lite nysningar i maten, lite snor i håret, lite hosta i asiktet osv...
Så typiskt att det skulle bryta ut just nu bara... För första gången på länge känns det som att denna vecka inte kommer att gå så fort, för den som väntar...

Har nyss tittat klart på säsong 5 av Arkiv X och måste köpa 6:an snartast... Sista avsnittet var ju "The End"... Sorg i hjärtekammaren ;) Jag vet ju fortsättningen men jag var ju liten när jag såg den!


På söndag är det dags för mig att dö lite grand... Då ska jag åka och titta på labrador- OCH rottisvalpar!!! Jag kommer garanterat bli sittande på golvet rätt mycket denna dag. Det ska bli så mysigt att få lukta på lite fyrbenta bebbar!



Nu är min skalle trött, min hals har blivit ett sandpapper och kroppen befinner sig i något gränsland mellan att försöka orka plocka lite här hemma och att bara sooooova!

God natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar