torsdag 10 november 2011

Trött!

Jag vet inte när jag gick och la mig i natt men jag har sovit lääänge! Halvsatt i soffan och sov eftersom näsan hade en tendens att korka igen så fort jag la mig i sängen. Sover riktigt gott i soffan så det gör mig inget.

Nu är jag dock uttråkad. Orkar inte fixa något här hemma och det är inte mycket att se på TV. Lägger jag mig och läser kommer jag förmodligen att somna om. Men det kanske inte gör något. Jag behöver förmodligen det.

Just nu öskar jag dock att jag bodde i hus så jag kunde släppa ut katterna... Sally har blivit så jamig och gnällig så jag blir tokig! Märker ju inte av det på samma sätt när jag inte är hemma... Då får hon väl gå och gnälla bäst hon vill. Vet inte vad jag ska göra åt det heller men hon är ju periodare så det försvinner säkert snart... Om ett halvår eller så *Hehe*


Nej, det får nog bli den där boken i alla fall... Håller på att läsa "Sluthanteringen" nu och den är ok. Dock har jag inte så mycket kvar att läsa så jag får leta fram någon annan bok efteråt.

HA EN BRA TORSSDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar