fredag 11 november 2011

TV, dator, bok... TV, dator, bok...

Jisses vad jag sovit dåligt i natt!
Min näsa har runnit och gjort ONT! Har börjar hosta lite nu vilket förhoppningsvis betyder slutet på denna förkylning. Vaknade vid 4 i natt... Tittade på Big Medecine (eller vad det hette) och Det Okända... Nös, nös och nös... Sally jamade och jag var rätt irriterad. Bara att sitta hemma tär på mig och så tillkommer annat som gör att jag bara vill UT! Somnade vid halv 7 i alla fall och sov ett par timmar.

Har blivit bjuden på middag hos en vän ikväll men får se om jag orkar... Jag lär ju inte smitta längre i alla fall så där är ju ingen fara.
Känner mig lite piggare idag så jag ska nog plocka lite hemma. Diska och plocka undan lite sånt som hamnar på bordet när man bara sitter i soffan... En bok, några tidningar, kollegieblock mm. Lätt att släpa fram - Segt att plocka undan ;)

Nu blir det i alla fall en kopp kaffe :P

Ha en skön fredag!

1 kommentar:

  1. Tack vad snällt=) Ja, krämen luktade helt makalöst gott, men en glöggton, mums! Gå dit, helt klart men bered dig på att bli fattig när du går ut, hihi:P Hoppas du blir av med den jäkla förkylningen snart!!

    SvaraRadera