torsdag 24 november 2011

Julgrupp





Blev inte helt nöjd men efter lite justeringar fick årets första julgrupp se ut så här.
Den silverfärgade rosetten är inte lika framträdande som den ser ut på bilden...
Då jag var tvungen att leta efter en sak i jullådan åkte även mina tomtar fram för vem vill släpa lådor upp och ner? Jag har nämligen en låda för advent, en för jul och en för julgran ;) Lätt att hitta då :P (welll... Brukar vara).

Nu har jag tagit hand om disken också. Tvättstuga fick jag ingen... Funderar på att stoppa ner alla kläder i en säck och lägga i förrådet (det är ju ändå i anslutning till tvättstugan).

Det finns tre orsaker till denna tvätthög:
1, "uteliggare" i källaren. Ingen fara i sig men jag kan ju aldrig tvätta mitt på dagen vilket innebär att det är kväll när jag tvättar. Lite olustigt är det faktiskt!
2. I somras rann avlopp över i tvättstugan och vår styrelseordförande tog själv hand om skiten vilket innebär att det fortfarande luktar unket i torkrummet så jag vill inte hänga kläder där. Det innebär att jag kör allt i torkskåp och inte hinner med lika mycket åt gången.
3. Om jag bokat tvättid och något roligare kommer emellan tar jag hellre det roliga ;)

Jag har massor med kläder och lider inte men det är inte så kul att ha ett tvättberg i sovrummet...

Detta var tänkt som ett kort inlägg... Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar