lördag 5 november 2011

Så glad!

Nu var det ett tag sedan det bloggades men allt har gått i ett som vanligt! Har fått ny energi som faktiskt varat i över en vecka nu.

Igår hade vi en sagolik dag på jobbet. Vi hade 7 barn!!! Helt otrlogt! Dessutom var vi 4 pedagoger så barnen fick verkligen uppmärksamhet samt en lugn dag! Vid lunch hade Marina dukat fint tillsammans med barnen och de var helt frälsta när de fick äta vid det fina bordet dem fixat.
Såna dagar skulle vi ha mer av. Där de barn som alltid är på plats får lite extra kredit för det.

Dagen avslutades på Slow Down, en krog som öppnat alldeles där jag bor. Det var över min förväntan med personlig service och MASSOR med ölsorter. MUMS!
Tack Sandra och Johan för att ni tog med mig dit!
Därefter gick turen vidare till Harrys :P

Idag är det grått ute och jag skulle tacka ja till lite snö. Men det får bita till och bli kallt först ;) Drömde inatt att det snöade och att jag fullkomligt studsade runt på stan och skrek "Det snööööar" Hihi...

Detta inlägg blev längre än vad jag tänkt. Vad jag bara ville säga var:

Ibland är allt perfekt, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar