måndag 28 november 2011

Rastlös ;)

Idag känns det inte som jag gjort något alls, ändå har jag gjort NYTTA. På förmiddagen satt jag och min resurs K. och diskuterade lite medan våg grupp lekte. Direkt efter maten gick jag på rast för att sedan möta upp logoped och specialpedagog för ca en timmes samtal. Därefter mellanmål och sedan rusade eftermiddagen.
När jag väl slutade ville jag inte hem men tog mig i kragen och åkte hem ändå. Nu har jag varit hemma en stund och tycker det är rätt skönt. Har knappt haft en lugn stund sedan i onsdags, inte ensam i alla fall och då har jag lite svårt att gå ner i varv.

Imorgon har vi stängningsdag. Ibland är det skönt att jobba OCH vara barnfri. Men det brukar släppa efter att jag suttit på möte i ca en timme... Då tycker jag att jag har suttit still för länge ;)

Undrar vad jag ska hitta på nu då ;) Kika efter julklappar på nätet kanske... Eller diska? Eller bara ta en skön måndagskväll med mat och TV?
Hade inte klockan varit så mycket hade jag nog åkt ner på stan igen. Tänkte köpa ett par skor idag men kom i sista sekund på att jag hade plånboken i en annan jackficka *Suck*. La undan skorna i alla fall.
Ska kolla efter en träningsväska också... Men nu är klockan halv sju så det får bli imorgon. Hmm... Hur var det nu med det där med soft hemmakväll? Hihi ;)

jaja.... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar