tisdag 28 juni 2011

3 dagar kvar!

Semestern närmar sig och igår hade jag en massa energi till övers och stannade kvar på jobbet från 16 till 17:45 för att fixa med lite förberedelser för hösten. Skönt att få så mycket som möjligt klart INNAN höstterminen tar vid. Gav även tidsförslag till ett föraldrapar om utvecklingssamtal som släpat efter. De kunde inte denna vecka och erbjöd mig att jag kunde komma till dem nästa vecka (eftersom jag har semester). Det skulle ju vara jättetrevligt men det kan ju bli lite för "privat" så de får komma till föskolan nästa vekca i alla fall. Mig gör det inget att behöva vara där en timme på semestern.
Well... Efter jobbet blev det en jättesnabbis på Spicy Hot med Andreas och sedan en språngmarch till Djäkneberget där det var line dance mellan 18:30 och 21:00.... Underbart skönt att dansa igen!!!

Idag började jag tidigt. Har nyss kommit hem och skulle vilja ut i soooolen igen... Men varför? Jag är för rastlös att bara ligga och gassa och jag blir ju inte ens solbränd :/ Är vit som ett spöke trots att jag är ute hela tiden... Varför då sola? En filt, en bok och en flaska vatten... Nja, är hellre ute och fiskar eller klipper gräs/plockar flyghavre... Jag ligger ner när jag sover, det räcker :P Jag är för rastlös för att ligga i solen om det inte handlar om att soltorka efter ett bad ;)
Hade tänkt att städa men det är liiite för varmt för det, så det kan vänta!
Ska iväg till en kollega senare för lite försmak inför semestern och därefter blir det en kvällspromenix med Anette. Det ser med andra ord ut att bli en perfekt dag med lite av varje idag med :) Ska försöka ta det lugnt fram till dess.


Glömde att berätta sist att jag var och hälsade på Caspers uppfödare i lördags... Jag var i byn där de bor och kom på att jag MÅSTE hälsa på! Vi kom fram till att vi inte setts på tre år, men de var sig lika. Glada, hjärtliga och pratglada! :) Det kändes som vanligt trots att det var så länge sedan :)

Nähäpp, nu tänker jag inte sitta här och slöa längre... Får bli till att hitta på något en stund :)

LEV VÄL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar