onsdag 29 juni 2011

Fylld med positiv energi!

Det passar ju utmärkt nu sista veckan innan semestern!
Idag kunde jag slutat halv fem men stannade till halv åtta och i måndags jobbade jag ju också över. Eftersom jag inte hade något speciellt inbokat idag var det givet! Om två dagar... TVÅ dagar kan jag gå på semester med gott samvete och sedan njuta av den till fullo utan att fundera på vad jag ska ta itu med när jag börjar jobba igen!

Även vädret är perfekt! Det är så varmt att vi knappt kan vara ute hela dagen med kidsen. Vi har inte mycket till skugga på gården! Hörde dock att det skulle bli sämre till helgen... Trist då det är Cityfestivalen! Men hellre regn nu än nästa helg för då är det fasiken POWER MEET!! Som jag längtat :)

Nu ska jag smälta maten och sedan får vi se om det blir TV-kväll eller joggingtur ;) Lutar väl åt det första för klockan är visst snart halv tio :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar