torsdag 16 juni 2011

Imorgon är allt över...

I lfera veckor har vi planerat morgondagen... Det varar några timmar imorgon och sedan är det över. Lite som till jul faktiskt ;) Det kommer nämligen cirka 13 islänningar till oss på jobbet imorgon för studiebesök. Dem skulle ha kommit för ett år sedan, i precis samma veva som vulkanen passade på att få utbrott. Tur att årets vulkan hann lugna sig. Dock vore det roligare om man hunnit njuta av väntan inför deras besök men allt har gått i ett så vi har liksom inte hunnit stanna upp och tänka till. Men imorgon är det som sagt dags! :) Jag och Annika ska vara ute och jobba med närmiljön som är vårat aktuella tema för Grön Flagg.

Imorgon kväll bär det av till bästaste Sandra på lita mat! Jag hoppas att jag får sluta i tid på jobbet!
På lördag är det äntligen dags för Kolmårdens djurpark!
På söndag väntar ytterligare en trevlig dag ;)

Sedan 4 dagars arbetsvecka och MIDSOMMAR! Den firas i Broddbo med plastsyskon, syskonbarn, farmor, pappa och hans sambo. På lördag blir det kanske en cykeltur till Möklinta... Ibland är världen allt bra liten!

Andreas har varit här och ätit idag... Nu ska jag ner och fixa det sista i tvättstugan. Det var översvämning med avloppsvatten där för två veckor sedan och jag har inte tvättat sedan innan dess. Ville vara säker på att eventuell lukt skulle försvinna men nu var jag tvungen att tvätta... I den värmebölja som varit byter man ju kläder hela tiden :/ Men visst är det härligt! Hoppas värmen kommer tillbaka snarast ;)

Well, måste kila !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar