onsdag 8 juni 2011

Rullar förbi...

Har slagit mig till ro för 15 minuter... Ja, ungefär så har det sett ut i drygt en vecka nu, men jag ääälskar det! Det har varit så skönt att rolla igång i 110 efter sjukdomen och nu är jag verkligen i fas igen. Fisketurer, promenader, sooool och massor med skratt!
Det är helt otroligt att värmen håller i sig. Det ska ju bli åska någon dag snart och det får det gärna bli för jag älskar´t! Regn, ja det behöver vi massor! Men det får gärna ske på kvällen... Kan ju låta snusförnuftig och säga att det är bättre för vegitationen men i själva verket vill JAG gärna ha sol på dagarna.
I förmiddags var vi till Djäkneberget med ALLA knoddar... Vid lunchen var de rätt trötta så vi var inne några timmar... Dock visade innetermometern 28 grader :/ Men bättre än gassande sol för barnen i alla fall :)

Köpte en helmysig klänning på H&M igår! 99 kr... helt perfekt... Köpte en röd men ska köpa fler. Täck över axlar vilket kan vara skönt i värsta solgasset och på jobbet, men ändå luftig och sval.

Nu ska jag rensa jamarnas låda och sedan möta upp Anette för lite Spicy hotmat :P Vi pratade även om Wii Fit igår så det kanske blir det i kväll.

Njut av sommaren gott folk... Det gör jag! MASSOR! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar