måndag 13 juni 2011

Så underbart!

I förmiddags firade vi en av våra knoddar lite extra. Ibland blir det så. Ibland måste man frångå vissa principer... Bara för att man är medmänsklig! Inser återigen hur betydelsefulla vi kan vara!

Vi påbörjade även överskolningen av några barn som ska lämna småbarnsavdelningen och komma upp till oss. De har redan varit och hälsat på en hel del sedan i höstas så detta kommer att gå som en dans!
Vi hade även besök av en storasyster idag :) Myyysigt!

Dock har jag varit väldigt trött hela eftermiddagen... skippade till och med line dance´n nu ikväll. Kände att jag behövde gå ner lite i varv och bara vara. Somnade till och med en stund på soffan, vilket var ett tag sedan :) skönt var det i alla fall ;)
Har hunnit med att göra liiite nytta också :P

Nehej, nu ska jag fortsätta att bara vara... Det ÄR ju rätt skönt ibland :)

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre.
    Jag går snart på semester,kanske kan ta nån promenad ihop då!?
    Haha jag har likadana skor som du så vi kan matcha varandra.
    Såg du grill hos oss 3 juli?
    Välkommen!
    kram

    SvaraRadera