måndag 30 maj 2011

Från noll till hundra i en handvändning...


Ja, idag kastades jag in i vardagen igen! Riktigt skönt förstås men det var en ganska tuff måndag trots få barn.
Slutade strax före två och mötte då upp mamma på stan. Vi sprang runt i lite affärer och vid fyra dök Thorbjörn upp. Jag lyckades till och med få bjuda dem båda på mat! Trodde inte jag skulle lyckas men de gav sig till slut och jag vann! ;) Det blev gott på kinarestaurangen "Honkong".
Därefter sprang vi runt på stan en stund till och avslutade med fika strax före sju.

Köpte bland annat ett par EasyTone-skor som jag har varit nyfiken på länge. Jag går ju ganska mycket på somrarna och eftersom jag vill bygga muskler, inte förbränna kalorier tror jag att dessa kanske kan hjälpa till lite på traven ;) Ger dem ett ärligt försök i alla fall!
Med andra ord blev det en kvällspromenad när jag kom hem från stan. Gick förbi Lögarängen och njöt av självaste livet! Nu ÄR det sommar! På gräsplanen spelades wolleyboll och ett strot gäng körde zumba. Någon flög med drakar och överallt kryllade det så klart av hundar :) Solen sken och allt kändes bara underbart! Nog för att jag älskar vintern, men sommaren är det heller inget fel på. Jag tycker om att se folk LEVA!
Jag gick bara en timme men får känna efter imorgon om skorna kanske gjort någon nytta på någon liten muskel någonstans. Eftersom jag dansar och cyklar rätt mycket förväntar jag mig inga underverk, men skorna var snygga och gryyymt sköna i alla fall.

Nu blir en snabbdusch och sedan ska jag nog varva ner med en bra bok eller lite TV-tittande.
Denna dag har varit toppen. Det är UNDERBART att vara tillbaka till vardagen bland folk igen!
Nu kör vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar