söndag 15 maj 2011

Min vanliga otur...

På tisdag är det dags för VårRuset... Kommande vecka erbjuder tre sena kvällar som är mer eller mindre jobbrelaterade... och jag har en förkylning på g. Men det är bara att bita ihop och ta det lugnt. Det har jag gjort idag. Och bara idag har det förändrats från halsont till snuva och hosta så det är en vanligt traditionell förkylning som kommer att ge med sig snabbt! Vårruset går ju att promenera även om jag brukar drivas till att springa om dem som segar framför mig ;)

Jag måste komma igång! Just nu går den mesta tiden åt till vänner men jag behöver klämma in lite träning också!
Jag har sagt det förr... Jag vet, och jag HAR kommit en bit på väg. Äter sällan halvfabrikat numera i alla fall ;)

1 kommentar:

  1. Va hurtig du är då!
    Synd du inte kunde komma på middagen sist...

    SvaraRadera