söndag 29 maj 2011

Nu jäklar...

Nu ska jag komma igång! Nu har jag varit sjuk, tagit promenader på fler timmar samt börjat äta rejälare frukostar (har alltid varit värdelös på frukost... Föredragit choklad) :/

Kommande vecka får förbli träningsfri förutom någon kvällspromenad. Men kommande vecka är i alla fall redan fullspäckad så jag hinner inte. Men jag hinner "friska till mig" ytterligare.
Ingen mer sjukdomsdag innan semestern nu... Varken migrän eller mensvärk ska stoppa mig!

Jag har ju allt på min sida EGENTLIGEN... En lätt och flexibel kropp, träningskort på Nautilus (som jag inte nyttjat på ett år... ETT ÅR! Skor, kläder, Vänner att träna med. Jag har tiden om jag ger mig den! Jag är ju rastlös av mig och nu ska bannemej den rastlösheten utnyttjas på RÄTT sätt.
Det blir allt lättare med sommaren. Visst kommer det kvällar med öl och vin med goda vänner... MEN dricker helst rödvin (=antioxidanter) och öl (bra för benstommen). Dricker inte mycket heller så jag kan unna mig det. Sötsaker... Hmmm... Ja... Men man går väl upp i vikt av socker? ;) Och det ska jag ju. Dock går jag lättast upp genom att bygga muskler. Har många gånger önskat att jag kunnat äta mig upp i vikt men jag vet att det inte går. Jag äter massor (inte av maten på jobbet dock).

Tittar just nu på "Det blir bättre". Idag handlar det om Peter Jöbacks liv. Han verkar ju vara en genommysig människa! En man som vågar visa sina känslor utan att för den delen göra sig till... Han verkar äkta!

Nä, nu ska jag äta klart min filmjölk och sedan sätta lite sommarfärg på klorna :)

Längtar efter morgondagens härliga kollegor och uuunderbara knoddar!
Eftermiddagen spenderas med min underbara mor... Och nu är det JAG som bjuder på mat!

Trevlig söndagskväll goa vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar