tisdag 24 maj 2011

Hu jeda mej...


Var till läkaren idag för sjukintyg och blev sjukskriven veckan ut... Till att börja med, sa han. Jag pallar INTE att vara hemma längre än så. Nu ska rösten vila upp sig på största allvar! I helgen väntar fest och familjemiddag... Idag TT... TT är uteslutet :( Så får jag se/höra hur jag är till helgen... Fest kanske inte är att föredra men middag på söndag ska jag väl klara av. det är ju fler dagar till dess!
Nästa helg hoppas jag att det blir en tur till mitt smultronställe här på jorden! Och då ska jag vara pigg som en mört har jag bestämt! ;)

Det känns konstigt att vara hemma, relativt pigg OCH tyst... Tur att jag kan vara social via internet! Haha!
Det jag HAR gjort är ju i alla fall att jag hunnit göra liiite nytta här hemma även om det gått i sakta mak. Började läsa en ny bok igår också. Jag har inte varit sugen på att läsa sedan runt nyår men nu börjar väl suget på sommarläsning komma igång... Dock kom jag bara till sidan 16 innan jag somnade... Det är SÅ rofyllt att läsa ;)

Nej nu ska jag fortsätta med... att vara tyst :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar