tisdag 10 maj 2011

Sol och bad!

Igår kväll togs premiärdoppet vid Björnö... Faktum är att jag badade snarare än doppade mig. Simmade runt i en kvart åtminstone för att min badkamrat slutligen doppade sig ;) Hehe...
Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet! Hade varit svettig under dagen så det var passande!

Igår var det även något som gjorde mig förbannad! Min ena kollega tittade frågande på mig och undrade om jag kunde bli förbannad... medan den andra undrade varför mina ögon var svarta ;) Ja, så är det... Förbannad blir jag cirka en gång per år!
Men det hela löste sig och kvällen blev underbar ;) Vad jag menar är: Man lever för sin egen skull!

Det är så härligt att värmen hittat tillbaka! Att vara ute ca 5 timmar per dag skadar inte!

Summar sumarum kan jag väl säga att just nu är allt helt fantastiskt!!! Livet är underbara och de vänner jag har omkring mig är värdefulla, min familj står mig nära och jag stormtrivs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar