tisdag 17 maj 2011

VårRuset...

Blev det inte något av för min del... Hade ju tänkt att jag skulle gå ruset i alla fall... Men under dagen idag steg min kroppstemperatur till 37,9 och det har regnat till och från hela dagen. hade ingen lust att gå 5 km i ev. spöregn och bli kall så jag backade ur tyvärr...
Käns trist att sitta hemma eftersom både ruset och TT stod för dörren :/
Men jag pallade med hela dagen på jobbet i alla fall. Blir dock hemma imorgon.
Jag låter som en hes kråka! Jag har ju lite svårt att hålla snattran också så jag har nog överansträngt rösten en del ;)

Nu vill jag bara komma igång! Det är vår, det händer mycket och det spritter i kroppen av olika anledningar =)

Bara skit på TV ikväll också. Funderar på att gå och lägga mig tidigt men jag sov till 8 imorse så vi får väl se hur det blir med den saken... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar