söndag 13 mars 2011

Drömmar...

En kollega lånade min ring igår för att läsa av vad hon såg. Jag ser lite skeptiskt på sådana saker men tycker ändå att det är spännande och jag vill tro.
Nu känner hon ju mig och det påtalade hon även själv har lite nackdelar i hennes tydande.
Jag skriver ned vad hon sa... mest för att själv minnas.
Hon såg ett berg och en soluppgång (vilket fick mig att tänka på Norrland), hon såg mycket natur och kreativitet. Även att jag hade en plats i skogen, en dunge, där jag sökermitt lugn, den platsen behövde nödvändigtvis inte vara konkret utan kan även finnas i mitt inre när jag behöver den... Hon såg att jag ville ta ett steg som jag inte vågar ta. jag tror att jag kommer att ta det steget bafra jag finner det jag söker först. Det handlar inte om att inte våga, som jag ser det, utan snarare att avvakta och samla erfarenhet.
Hon spådde mig även i kort och såg romans och kreativitet även där.
När hon "spådde" mig i pendel förra våren blev det en klockren träff och hon träffar verkligen min personlighet, fångar mig! Blir berörd av hennes träffar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar