torsdag 10 mars 2011

Vårtrötthet?

Det är helt sjukt vad jag är trött! Känner mig absolut inte sjuk eller deppig på något sett... bara otroligt trött!
Igår fixade jag i alla fall lite här hemma och idag har jag också lite att ta hand om. Imorgon kommer Sara så då ska det lagas mat. Vill inte stressa med alla måsten imorgon för jag tror knappast att jag kommer att vara piggare då...
Herbalife, Berocca och frisk luft (nåväl, så frisk man kan få här i stan i alla fall)... Inget tycks hjälpa! Men jag är inte den enda. Alla på jobbet känner likadant! Nu nalkas en fullspäckad helg och sedan en vecka där jag inte FÅR bli sjuk! Vi har skickat hem X antal barn med hög feber samt en del med magsjuka (3:de omgången).

Nä nu ska jag inte klaga! Vi hade en fantastisk förmiddag på skridskobanan idag :) Inte ett gnäll hörde vi... Inte ens en skridsko som satt för hårt eller för löst! Underbart!
På eftermiddagen fick ungarna busa loss ordentligt! De störde ingen så vi gav dem tillåtelse att skrika och hoppa... De hade så kul! De stod på en soffa och hoppade ner på golvet... Nej förlåt, de hoppade ner i vattnet. Ja, de höll i alla fall för näsan när de hoppade... Tänk om man kunde få ett uns energi från dem! Fasiken!
Nej, nu ska jag ta itu med lite disk... det är trist att ha liten bänkyta i köket för det blir ju fullt på en gång ;) Sedan kan vällan Malin hålla efter lite bättre också.... Fy på sig ;) Men förvisso, det är ju bara jag som blir lidande av stöket här hemma. Jag prioriterar liksom det sociala framför att vara hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar