tisdag 1 mars 2011

Vaknade med migrän/spänningshuvudvärk i morse... Har dock inte haft det på ca en månad så det tar sig ;)
De har bara 16 barn på jobbet så jag behöver inte oroa mig för dem, vilket jag annars lätt gör.
Jag har fortfarande ont i huvudet men är nu ganska rastlös... Jag vill ju jobba! Jag önskar att jag hade ett sånt jobb dit jag kunde åka en stund ikväll och jobba ikapp lite av denna dag. Men det fungerar ju inte riktigt så.

Igår fick jag veta att ett par vänner ska flytta. Nära vänner till familjen. Hade anat det en tid men igår fick jag ett telefonsamtal där det blev bekräftat. Känns lite trist, men jag tror att de alla tre kommer att trivas uppe i norr. Då vet jag ju i alla fall vart det bär av i sommar ;) Kanske stannar även jag ;)

Nä, nu ska jag kolla på senaste avsnittet av "Solsidan". Alla pratar ju om den men jag har bara sett ett par avsnitt. Lite kul är det ju i alla fall. Jag missar ju både det och "Bones" varje söndag... "Bones" sänds ju inte ens på Play... Typiskt!!!
Jag skulle vilja ha någon som stack nålar i min nacke just nu eller någon som gav mig riktigt hårdhänd massage! Ska dock få gå till en nackrapat... OCH så måste jag komma igång med träning... Ja, jag vet... Jag har sagt det förr ;) jag är bara så slö! Ibland önskar jag att jag hade lätt att gå upp för mycket i vikt. Det skulle ju vara ett konkret bevis på att jag måste komma igång. Men icke! Aja, jag vet att när jag väl kommer igång... går det ju lättare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar