söndag 27 mars 2011

Fredag, söndag, fredag, söndag, fredag, söndag...

Jag som lärt mig att veckans dagar har fler namn än så... Men det är ju bara dessa dagar som existerar. Eller?

Idag blev jag riktigt varm på dansen! Vi dansade två irländska danser till irländsk musik... I loooove them! Nu är det bara några gånger kvar och i maj börjar danserna på Djäkneberget! Det ska bli grymt kul! Tänk att det snart är dags att sätta semestern... Om ca 10 veckor är det nästan dags! Och eftersom veckorna bara består av fredag och söndag, som sagt, kommer detta att gå fort... Jag måste börja pensionsspara mer :/ Hihi!

Hmm... Det har kliat i min hals stup i kvarten i en veckas tid... så nu funderar jag på att köpa en rasp... eller uppsöka läkare... Men vad kan det vara? Ett katthår? Ett rosa monster? Ett par leriga kängor... Äh, jag vet inte ;)

Nu åter till "Luftslottet som sprängdes" sedan en dusch...
Imorgon väntar kvällsmöte och hårklippning :)

1 kommentar:

  1. Håller helt med dej i uppräkningen av veckans dagar!

    SvaraRadera