torsdag 17 mars 2011

En vanlig dag

Snodde från Malin. Är barnsligt förtjust i dessa:

Höger- eller vänsterhänt:Vänster
Hårfärg?Brun
Ögonfärg?Blågrå
Soluppgång eller solnedgång?Hmm... Solnedgång
Syskon?Inga biologiska men dock fem plastisar
Favoritmånad?Februari tror jag
Vem ringde du senast?Mor min (men hon svarade inte)
Vem ringde dig senast?Andreas
Hur löd ditt senaste sms och till vem?"Tack!" till mor då hon skickade två tomma SMS till mig ;)
Vad är dagens planer?Inget planerat för en gångs skull så i nuläget känner jag bara för att softa, men det kan hinna ändras innan dagen är slut :P
Föredrar du att ringa eller skicka sms?Numera ringer jag helst
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?Skilda
När såg du senast din mamma?I söndags
När vaknade du idag?7:00 och klockan skulle ringa 7:15
Vem fick dig att skratta senast?En knodd på jobbet som fick ett rejält skrattanfall på mellanmålet... Hur sött som helst (Det har förövrigt varit en redig skrattdag) :D
Har du stationär eller bärbar dator?Bärbar
Sover du med eller utan kläder?Väldigt olika...
Hur många landskap har du bott i?Beror på hur man ser det. Har bott i Heby när det tillhörde Västmanland men om jag räknar det Uppland som det tillhör nu har jag bott i två.
Har du någon gång spytt på fyllan?Ja, men bara de gånger jag pimplat whiskey... Undrar varöfr ;)
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?Barfota!
Humör just nu:Underbart avslappnad och glad!
Favoritgodis:CHOKLAD!!!
Är det nåt du absolut inte äter:Är rätt kräsen... Men vägrar ärtor!
Vad sa du senast:"Hej då" till Andreas i telefonen
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Hmm... Vikingatiden
Sommarplaner:Fisketurer, vildmarksturer och förhoppningsvis Irland runt sensommaren
Fisk eller badkruka:Fisk!
Hur många kuddar sover du med:En
Favoritväder:Hmm... Snöfall en fin vårvinterdag :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:Kniv, fiskenät och rep
Spelar du nåt instrument:Nej
Morgon- eller nattmänniska:Beror på omständigheterna
Sparare eller slösare:Lite av en slösare... Eller se det så här: Jag gör det jag känner för med pengarna där och då ;)
Bästa film:Walk The Line och mååånga fler!
Tror på liv på andra planeter:Ja, men inte gröna män utan snarare någon form av primintiv bakterie
Tror du på mirakel:Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra:Beror på. Är VÄLDIGT tolerant på jobbet så klart!
Är du kittlig:Något!
Snarkar du?Har jag inte hört ;)
Stjärntecken?Stenbock
Rädd för insekter?Nej varför ska man vara RÄDD? (Finns ju ingen orsak i Sverige i alla fall).
Äckligaste insekten:Hmm... Tvestjärt i så fall
Största svaghet:Kan vara ganska rak
Det här är jag bra på:Rita, skriva, prata inför männsikor
Bästa bok?Sophie Kinsellas böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?Måste fundera...
Vad vill du jobba som?Det jag gör men skulle även vilja jobba på en ranch i Australien en period
Pizza eller hamburgare?Pizza
Skriver du dagbok?Till och från... Men bloggar rätt regelbundet
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?Ja, vill ha en fiskgjuse som tatuering på skuldran
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)Vill ha ordning, men prioriterar det sociala i första hand :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?Oh, ja!
Vilken hand håller du gaffeln i?Vänster
Är du rädd för blod?Har varit lite, men har vant mig sedan jag började jobba
Saltar du på maten?Så klart
Gillar du att sjunga?Älskar det
Anser du att du är stark?Kanske inte så stark men ganska uthållig
Brukar du sola?Nee... Blir för rastlös. Varför sitta still när man kan röra sig?
Vad gör du om du får hicka?Andas lugnt (Har väääldigt sällan hicka)
Använder du knark?Nej, jag nöjer mig med en chokladbit då och då ;)
Kaffe, te eller inget?Kafe
Har du en besatthet?Nope...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar