onsdag 9 mars 2011

Slö - Slöare - Malin

Ja, så är det just nu!
Jag orkar med dagarna och har energi till övers att göra något vettigt efter jobbet OM jag gör det på en gång. Kommer jag hem blir jag sittande i soffan, eller som idag sovandes.
Men trots denna trötthet pyr det i kroppen på mig. Trots att jag bara längtar efter att få sova är jag världens lyckligaste... Är det våren? ;)

Just nu är det grått ute och det småregnar. De sa att det skulle kunna komma snö men jag är glad att det regnar - Det våras. Att det våras märks även i kalendern... Nu hopas aktiviteterna igen och helgerna är fullplanerade innan en ny vecka hinner ta fäste. Så ska det vara!
Nu får jag INTE dra på mig influensan som nu travar runt på jobbet -Vik hädan för f*n! Jag hinner inte, får inte, vill inte... SKA inte!

vad var det jag skulle skriva egentligen..? Förmodligen inget spreciellt. Därför återvänder jag nu till en underbar (men något stökig) verklighet... Diskberget kallar på mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar