onsdag 23 mars 2011

Sabla orvar!

Igår nämnde jag visst för en kollega att jag faktiskt inte varit förkyld på länge... Och då var det någon från ovan som ville jäklas med mig för idag har jag ont i halsen och kroppen. Har förvisso känt av halsen lite den senaste veckan så det är väl bra att det bryter ut.
Det är så trist att vara hemma bara... Jag är för dålig för att göra någon nytta men lite för pigg för att sova bort hela dagen!
Ringde jobbet strax efter 7 imorgse och innan jag hann somna om låg jag (redan då) och längtade till jobbet. DET är ju bra :)

Ute skiner solen och jag längtar efter att få fixa på balkongen samt tvätta fönster.
Förresten... På balkongen har jag en kaninbur som uppfyller EU´s mått för en dvägkanin. Är det någon som vill ha den? Den finns här gratis, mot hämntning. Har en råttbur (låg) också fall någon är intresserad. Är inte så sugen på att lägga ut dem på blocket då jag i alla fall inte kan få något för dem.

Well, nu ska jag hälla i mig lite kaffe... Det kliar satan i halsen emellanåt och har gjort det i flera dagar. Så lite starkt kaffe kan nog göra susen... Har ju ingen whiskey hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar