torsdag 3 mars 2011

Snott från Sandra ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Åt frukost med 9 knoddar
Vad gjorde du för 15 min sedan: La in kontakter i nya mobilen
Vad har du druckit idag: Kaffe, mjölk, coca cola, AloeVera, oboy...
Vad var det senaste du åt: Teakaka med ost
Vad var det senaste du köpte: AloeVeratandkräm
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Blaskigt... Hääärligt!
Godaste glassmaken: Hmm... Beror på... Sommartid: Calippo cola
Sover du tungt: Lagom (men vaknar oftast några sekunder innan väckarklockan ringer)
Favoritklädsel: Bekvämt (Bra både på jobbet och hemma)
Favoritlåt just nu: Inge speciell
Vad gör dig glad just nu: Allt det fantastiska jag har omkring mig. Bland annat mina jamare som ligger här intill!
Vad ska du göra härnäst: Sooooova!
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: glad och avslappnad
Favoritgodis: CHOKLAD!!!
Kläder just nu: Jeans och t-shirt
Sommarplaner: Irland (förhoppningsvis) och en massa fiske-/vildmarksturer
Är du kittlig: Något!
Snarkar du: Snusar i alla fall... (Sägs det...Men har aldrig hört det själv)
Stjärntecken: Stenbock
Stökigt eller välstädat: Beror på vad jag har för mig... Är jag mycket hemma = Städat, har jag bättre saker för mig = Mindre välstädat
Längtar du mest efter just nu: En valp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar