fredag 4 mars 2011

SEMESTERDAG

Kände att jag ville unna mig en långhelg. Dock var jag över till jobbet halv 10 i förmiddags för att vara med på fredagsfikat ;) Skämt åsido, men vi hade ett litet möte också. Det känns alltid lika härligt att komma till jobbet! Kramkalas, och alltid lika mysigt att gå där ifrån när man hör sitt namn ropas och ser små händer som vinkar ;)

Mitt nya SIM-kort på mobilen strular... Fick ett nytt här om dagen då mitt gamla var för gammalt till den "nya" telefonen. Slapp i alla fall betala 95 kr för det! Fasiken, jag har ju varit kund hos Telia i ca 10 år så varför ska jag betala en massa pengar när SIM-kortet blir antikt? Men de är aldrig omöjliga ;)
Ska fixa det på måndag... Känns faktiskt rätt skönt att inte behöva tänka på mobilen över helgen. Nästan alla vänner/familjemedlemmar har ju FB så jag går ju att nå ändå.

Imorgon ska min älskade syster firas... Då bär det av till deras underbara hus!!!
Hoppas på sol i helgen! i går sken den ju så glatt men idag har det regnat lite och det är ju inte fy skam det heller. Nu FÅR det bli vår, som sagt!

Sitter och strökollar på skidor nu och håller som vanligt på Norge! :P

Känner mig lite seg... det känns att det är fredag må jag säga! Vi har dock haft en soft vecka på jobbet. Jag har lite svårt att acceptera mig själv sittande i en soffa när klockan är över ett och jag är leeedig! Övning ger färdighet! Tror att jag kommer att hinna göra en hel del nytta i helgen... Inte här hemma men för mig själv och lite jobb också. Kommande veckor kommer att erbjuda utmaningar, nya erfarenhter med mera. Mer kan jag inte säga men det kommer att gå bra! Kan konsten att se det som en lärdom, en merit!

Nu ska jag packa lite.

LEV VÄL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar