lördag 26 mars 2011

Underbart!

Just nu har jag sån där härlig energi och jag känner mig helt salig... Livet är till för att njutas!
Nu ska jag avnjuta eftermiddagen med städning... Låter kanske inte så kul men bäst att passa på när energin till det finns. Vill tvätta fönstren för att sedan sätta upp "sommargardinerna" men det är nog lika bra att vänta till de sopat gatan nedanför åtminstone en gång... Brukar försöka att vänta på det, men de är ju rätt sega. Aja, jag har ju att göra i alla fall :)
Hoppas på mer sol imorgon, då ska jag ut och njta!

Nu: Spotify och städning!

Hörde nyss en underbar låt på TV´n... Liiiite countrystuk. Hon sjöng mycket "Stay" (eller kanske "stand") i refrängen och låtar brukar ju ha en förmåga att heta det som sjungs i refrängen men hittade den inte på tuben... En myslåt var det. Nån som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar