fredag 25 mars 2011

En lugn fredag :)

Faktiskt rätt skönt känner jag!

Slutade jobba 16:15 idag men dröjde mig kvar till Martina slutade. Vi blev upphämtade av hennes sambo och son och vi begav oss till Sporbaren för att äta taccobuffé. Vi beställde varsin dricka innan vi skulle hämta maten. Efter en stund hittade vi även ett bord... Men när vi skulle hämta maten fanns bara lite sallad, majs och gul lök kvar... Typiskt! Där rök 25 kr för en dricka utan mat... Well, till slut hamnade vi i alla fall på en uppskattad pizzeria och faktum är att den pizzan var värd mer än gratis buffé (mat som stått länge osv).
Vi satt och garvade åt det ena och andra... Lite övertrötta både jag och Martina.

Andreas hämtade upp mig på stan vid 7 och vi handlade lite gott till kvällens våfflor :P
Nu har han nyss åkt, klockan är 23:15 ca. och jag ska snart soooova ;) Imorgon har jag lite tvätt och disk att ta hand om.

Dagen på jobbet har varit underbar men jag har inte gjort mycket annat än ätit hela dagen känns det som :P Med lite tur kanske jag har ökat något hekto :P
Nä, nu kallar sängen med sin öppna goa famn!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar