måndag 28 februari 2011

Bemmaningstjänst Västerås...

... ni kan dra något gammalt över er! Önskar vi fick fixa privata vikarier! ALLTID strul... Att det ska vara så svårt!

Well...
Idag har jag varit väääldigt trött. Kände till och med att jag inte hade så mycket tålamod mot en del barn. Kan bli ganska trött på bortskämda barn ibland. När föräldrar inte förstår att de gör sina barn en otjänst genom att hjälpa dem med ALLT! Låt barnet känna att det kan själva någon gång! Det kan ta tid att vänta på ett sådant barn...
Men efter maten fick jag min energi tillbaka och hade en helhärlig vila med de äldsta barnen. Vi läste en saga som vi tillsammans hade ett väldigt abrupt slut så vi hjälptes åt att hitta på mer :)

Ingen Plupp idag heller! Så nu ska jag ringa Barnbokhandeln och spåra paketet... Snigelpost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar