onsdag 2 februari 2011

Undrar vad som hände här hemma i natt egentligen. Jag brukar ALDRIG ha svårt att sova men i natt har jag varit på helspänn och katterna också. Jag vaknade till och från hela natten och hade svårt att somna om. Vid ett flertal tillfällen for båda katterna ner från min säng och ut i hallen. Hörde dessutom något konstigt ljud som lät som det kom från lägenheten. Förvisso skulle jag börja jobba 6:30 men brukar inte ha svårt att koppla av för det. Lite spännande kan det bli om man leker med fantasin: Vad var det i min lya? ;)

I förmiddags tog jag med mina "Snigelgrodor" till slottet. Vi satte oss inne på "slottsgården" och åt frukt. Jag berättade några sagor om prinsar, prinsessor, en duva och en drake... Ett av mina barn blev så uppspelt att hon satt och hoppade upp och ner var gång jag ställde frågan: "Vet ni vad som hände sedan?" Sötnos! Helt fantastisk unge!!!
Efter jobbet mötte jag upp mamma nere på stan. Vi började med att äta och sedan kikade vi runt lite. Vi mötte upp Andreas och kikade runt lite till. Vi var bland annat in på Panduro... Jag kan gå där hur länge som helst! Får så många idéer! :)
Har nyss kommit hem och nu ska jag bara unna mig en lugn och skön kväll!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar