måndag 31 januari 2011

Monday funday!

Det var den helgen det...
Igår tog jag det lugnt på morgonen. Vaknade strax efter nio och var riktigt pigg :) Senare på förmiddagen tog jag och Andreas en solig promenad utefter hamnen. Därefter gick vi på stan. Jag köpte en present till min svägerska och sedan gick vi till muséet. Därefter gick jag vidare till bror och svägerska för en MASSA himelskt gott fikabröd samt hundsnack! På vägen hem passerade jag jobbet för jag är vääldigt nyfiken av mig ;) Det är nämligen så att till i fredags skulle vi skriva uppmuntrande lappar till varandra, skriva hur vi upplever varje person. Bara positiva saker. Sedan skulle vi lägga de i kuvert. Jag hämtade alltså mitt kuvert igår eftersom jag var hemma i fredags och på tok för nyfiken att vänta till idag. Det var rolig läsning! Det är så lätt att kritisera varandra men inte lika lätt att uppmuntra - Måste säga att mina kollegor gjorde det bra i alla fall <3

På kvällen var jag iväg på line dance och sedan åt jag och Andreas middag och tittade på en film.

Idag hade jag bara två barn från min grupp så vi gick till domkyrkan (igen). efterfrågan är stor och jag tycker att det är bra för dem att lära sig visa respekt i en kyrka (tala tyst, inte springa osv.) plus att det öppnar upp för massor av samtal om döden, akritektur, ljudets fortplantning osv. Dagen rusade vidare och nu ikväll har jag storhandlat. Nu är frysen fylld igen :P Nu ska jag ta hand om disk och kattlåda mm. Har helt kommit ifrån det där med att glo på TV. Jag hittar hellre på kreativa saker... Hmm... eller sitter här ;)

Nu ska jag dock kila! *Kram* på er :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar